نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

انگشتر دعا و طلسم

انگشتر اسم اعظم نقره 

  


انگشتر دعا منقوش به ستاره داوود


انگشتر دعا منقوش به ستاره داوود


انگشتر دعا منقوش به ستاره داوود


انگشتر دعا منقوش به ستاره داوود


نظرات 6 + ارسال نظر
Salmon چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 00:32

فهیمه جون تبلیغات تون دوساله اینجاست و خوب پولی در آوردی دعانویسه خودت بودی البته که اسمت فهیمه نیست پسرجون ، ما ختم روزگار یم .مشنگ اینان که واست تبلیغات مفتی میکنن .
دعانویس خوب می‌خواین سرچ کنین گوگل فقط
Duaotaviz یا فارسی دعاوتعویذ
این درویش صامتعلیشاه هست و بیچاره کفاشه و دعا کم می‌نویسه و کارشم توپ.

سینا چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 21:32

اون کسی که گفت دعانویس سرکتاب بازکرد درست دراومد درجواب اون دوست بایدبگم که دعانویس اسم شماومادرتان رابه حساب ابجد درمیاورد مثلا میشود ۹۲ بعد ۱۲تا۱۲تاکم میکند تامیرسد به زیربیست مثلا ۹ میشود بعد درکتاب صفحه ۹راباز میکند وچیزهایی که درزندگی هرانسانی هست میگوید اماممکنه این ۹ سرنوشت ده میلیون نفرباشد که اسمشون شده ۹۰چون کل فال بیشتر از ۲۰صفحه توطالع نیست که توهرصفحه هم اسم یه ستاره گذاشتن پس سرنوشت کل انسانها به اون ۲۰صفحه ربط داره یعنی ایا میشه سرنوشت میلیونهانفر باهم یکی باشه ؟ اینا یی که جواب گرفتن فقطبرمیگرده به اعتقادشون وباورشون

. شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 21:01

کافر همه را به کیش خود پندارد

ثریا جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 02:46

سلام فهیمه خانم مرسی منم رفتم بهش پی ام دادم کارش واقعا خوبه و منصف و مهربون هست

ای چاخان ها
میاید اینجا برای همدیگه نوشابه باز میکنید؟ اگه اوضاع کار و بار خوبه به این دعا نویس بگو یه خورده پول هم بریزه توی کارت من تا براش تبلیغ کنم خخخ خخخخ

فهیمه چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 23:04

سلام دوستان من مشکل داشتم خیلی هزینه کردم خیلی گشتم هیچ کی نتونست حلش کنه تا اینکه از گوگل با این http://teby.lxb.ir سایت آشنا شدم وارد سایت شدم ایمیل دادم جوابم داد این 09030840361 شماره واسم ایمیل کردن از واتساپ پیام دادم مشکلمو گفتم خداشاهد وقتی واسم سرکتاب باز کرد همه چیو عین واقعی بهم گفت و گفت دعا داری واسه من دعا درست کرد و پست کرد سه روز بعداز دعا انگار اب و ریخت روی آتیش مشکلاتم تک تک حل شدن خدا خیرش بده معجزه میکنه کارش خیلی عالیه بخدا توی دنیا این تکه به چند نفر دخترا دوستام شمارشو دادم اونا هم بهشون پیام دادن و مشکلشون حل کرد خودش روحانیه ولی کارش خیلی عالیه قهاره معجزه میکنه هرکی مشکل جادو و طلسم و ازدواج و رزق و روزی و بیماری داره به این شماره 09030840361 شماره پیام بده قول میدم مشکلتون هرچی باشه حلش میکنه و مثل خودم خودتون میایید شمارش بزارید

فهمیه خانم من یک هفته این آگهی تو رو میذارم بعدش حذف میکنم آخه میترسم فردا پس فردا اتفاقی برای دختران و پسران مردم بیفته بعدش فکر کنن این آگهی مال منه

فهیمه چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 22:54

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد