نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

گرامافون هندلی آنتیک

گرامافون هندلی زونو فون 

ZON O PHONE

 

گرامافون هندلی قدیمی

گرامافون بوقی هندلی آلمانی 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه فردوسی جمعه 16 دی 1401 ساعت 12:53

سلام وعرض ادب .بزرگوار درخواست من این است که قیمت این گرامافون را بفرمایید جهت خرید درپی وی ویک را دیوی قدیمی سنتی همراه با قیمت وتعویض باتشکرلطف میفرمایید درتسریع جواب من همکاری بفرمایید اگر فروشنده هستید جسارتا اگر فروشنده نیستید من ازجای دیگر خرید نمایم.باتشکر

فاطمه فردوسی چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 16:28

سلام وعرض ادب ببخشید لطف می فرمایید قیمت گرامافون فیروزه ای اولین گرامافون را به من بگویید ویک پایه ای چوبی قهوه ای به ان اضافه شود؟درضمن من خودم یک گرامافون دارم ولی یک اسیب کوچکی درشیپوران وجود دارد ایا لطف می فرمایید تعویض نماییدوهمینطور درمورد رادیوی سنتی من یک رادیوی جدید دارم که میخواهم با یک رادیوی قدیمی وسنتی وبزرگ تعویض شود و
عذرخواهی میکنم من خرید اینترنتی انجام نمیدهم جسارتا هزینه را باقیمت توافقی در درخانه خریداری می نمایم جسارت منو ببخشید .لطف حضرتعالی مستدام وببخشید نمیتوانم به دلیل ناراحتی چشمی موبایل را روشن بگذارم.درپناه حق

فاطمه فردوسی سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 22:35

سلام وعرض احترام .خسته نباشید مرحمت می فرمایید قیمت ان گرامافون اولی که شیپورش فیروزه ای است را به من جهت خرید بفرمایید مارک zono phone وپایه ای چوبی قهوه ای جدا دارید منو مطلع بفرمایید از لطف شما بسیار سپاسگزارم

فاطمه فردوسی سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 19:08

سلام وعرض ادب.خسته نباشید.عذرخواهی میکنم امکانش هست قیمت گرامافون اولی که به رنگ فیروزه ای هست جهت خرید بفرمایید واینکه میشود مرحمت بفرمایید پایه دار باشد؟از پاسخگویی شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد