نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

حراج دو عدد سینی اولین سالگرد انقلاب اسلامی ( 22 بهمن 1358 )

40  سال پیش  یعنی سال 1358 یک کارخانه دار ایرانی که در کار تولید ظرف و ظروف آشپزخانه بوده تصمیم میگیرد به مناسبت اولین سالگرد انقلاب یک کار جالب  و بی نظیر انجام دهد. او شروع به طراحی و ساخت قالب یک سینی در دو اندازه میکند و بر روی آن مینویسد اولین سالگرد انقلاب اسلامی و در پایین سینی مینویسد 22 بهمن 1358 

البته این کارخانه دار کیفیت را فدا میکند و بجای اینکه از آلیاژ استیل ضد زنگ استفاده کند از آهن معمولی استفاده میکند و بر روی آن آب کروم استفاده میکند شاید هم چون عجله داشته و میخواسته تا قبل از سالگرد انقلاب آنرا عرضه کند مجبور به این کار میشود بهر حال این سینی قبل از 22 بهمن سال 1358 توزیع میشود و در بازار به فروش می رسد از این سینی فعلا دو عدد موجود هست و هر کسی میخواهد می تواند پیشنهاد بدهد و این دو سینی یادگاری را بخرد به نظر من ارزش این سینی ها حتی از 100 ها کیلو طلا بیشتر هست چرا که این انقلاب تاثیرات عمیقی را بر روی دنیا گذاشته است و به جرات می توان گفت که هستند بسیاری از کلکسیونرهای خارجی 

  که دوست دارند یک یادگاری از اولین سالگرد انقلاب اسلامی را در کلکسیون خویش داشته باشند پس تا این سینی ها به فروش نرفته است پیشنهادات خودتان را به این ایمیل ارسال کنید . در ضمن کسانیکه در خارج از ایران هستند و می توانند برای این دو سینی مشتری پیدا کنند می توانند مژدگانی و انعام بگیرند و نکته مهمتر اگر کسی بتواند این دو سینی را در حراج لندن یا حراج های دیگر خارجی به نمایش بگذارد میتواند 10 درصد از سود آنرا تصاحب کند ... بهر حال کلکسیونرهای خارجی بهتر و بیشتر قدر این دو سینی را میدانند تا ما ایرانی ها ... و نکته اصلی اینکه فرض کنید این دو سینی در اولین سالگرد انقلاب کبیر فرانسه ساخته شده است آیا کسی میتوانست بر روی آن قیمت بگذارد ... پس بشتابیید 

 

نکته مهم : شاید فکر کنید که تعداد این سینی ها در دست مردم زیاد باشد باید به عرض برسانم که خیر چنین نیست زیرا که این سینی ها فقط برای مراسم اولین سالگرد انقلاب اسلامی در تیراژ بسیار کمی تولید میشود و از همه جالبتر و مهمتر اینکه چون در تولید این سینی از آهن معمولی استفاده شده  به احتمال صد در صد بعد از چندین بار استفاده و شستشو این سینی ها زنگ میزده و از رده خارج میشده است پس احتمال می رود که از این سینی ها چیز زیادی در دسترس نباشد تازه به فرض که موجود باشد چیزی از ارزش این سینی های عتیقه کم نخواهد کرد زیرا که با وجودی که همه میدانند سکه های دوران پهلوی در تیراژ میلیونی چاپ میشده باز همه در به در خرید اینگونه سکه ها به قیمت های بالا هستند پس بشتابید و آینده خویش را با این سینی ها تامین کنید در ضمن اگر من آدم پولداری بودم این دو سینی را آب طلا یا نقره میدادم و در کلکسیونم نگهداری میکردم تا در آینده به قیمت های نجومی بفروشم 






برای بزرگتر دیدن لطفا بر روی عکسها کلیک کنید



به تحقیق ارزش این سینی ها از ارش صدها کیلو طلا بیشتر هست چرا که این سینی ها مربوط به مهمترین تاریخ این کشور می باشد 





بسیاری از کلکسیونرها خودشان را به آب و آتش می زنند تا یک تمبر یا یک سکه بدست بیاورند حالا این موقعیت بی نظیر برای شما فراهم شده است پس بشتابید 




همینطور که یک تخت جمشید بیشتر نداریم این دو عدد سینی هم نادر و بی نظیر هست پس درنگ نکنید



مطمئن باشید که آینده فرزندان خویش را با خرید این دو عدد سینی تامین خواهید کرد 





فرض کنید از هم اکنون 2 حلقه چاه نفت را خریده اید 




یا شاید هم یک معدن طلا یا یک معدن الماس خریده اید 





برای بزرگتر دیدن بر روی عکسها کلیک کنید





لطفا پیشنهاد خرید این دو عدد سینی را به این ایمیل ارسال کنید


atighajat.ghadimi@gmail.com 


نظرات 13 + ارسال نظر
Farhad جمعه 29 دی 1402 ساعت 18:38

سعید جمعه 4 فروردین 1402 ساعت 18:15

سلام اع یه دونه هم من دارم از اینا

شادمهر سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 19:08

سلام من هم یکی ازاین سینی دارم رفتم دبی بهم ۱۰۰۰درهم دادن ولی نفروختم ما ایرانیها نمیدونم اینا چین فقظ امارات قدره اینارومیدونن

شادمهر شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 14:02 http://شادمهر

یک عددسینی بعدازانقلاب اسلامی ایران به فروش میرسده

افشین پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 18:03

سگی دارم در باغی وفایش از انسانها بیشتر
معرفتش تا به أسمان میرسد
به دنبال ظرفی که در آن غذایی ریخته
و ظرف دیگر جهت رفع حاجت سگ عزیزم
در قبالش یک کیلو میوه از هر آنچه که تو به خواهی و در باغم میروید تقدیمت خواهم کرد
به درود دست عزیز

حسنک وزیر شنبه 6 مهر 1398 ساعت 11:14

نوادگان من خیلی لاشی شده اید....
الحق تخم خودم هستید
بدرود:

کلکسیونر معروف و پولدار جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 06:59

آقا من در انگلیس زندگی میکنم.عکس سینی هارو به یک کلکسیونر معروف و پولدار نشون دادم و تاریخچه شو براش تعریف کردم خیلی خوشش اومد.حتی حاضره به قیمت یک پوند ازت بخره!!! ولی باید بیاری انگلستان.ادرس میدم زود پاشو بیا.
انگلستان-لندن-میدان امام خمینی-خیابان آزادگان جنگ جهانی اول- نبش دیسکو حاج مایکل و پسران بغیر از ویلی-کوچه شهید جورج پنجم-پلاک 12+1 منزل شخصی لرد ممدلی تنگستانی اصل اورجینال

جناب آقای قلی جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 06:45

جناب آقای قلی.به نظر من اشتباه میکنی.یک کیلو پیاز ارزشش خیلی بیشتر از این آهن قراضه هاس..اقعا از دلت میاد؟؟

6 جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 06:44

خیلی اسگولی خداوکیلی.ببین چه .....شرایی نوشته!!! عموجون 100 کیلو طلاتو نگه دار واسه خودت.نگه دار اینده بچه های خودتو تامین کن.ابله دوتا سینی رو با تخت جمشید یکی میکنی؟!! چه احمقایی پیدا میشن خداوکیلی

چاه نفت !!!معدن طلا !!!معدن الماس !!! جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 06:39

خیلی دوست دارم صاحب این 2 چاه نفت !!! رو از نزدیک ببینم.آخه خداوکیلی شما مردمو چی فرض کردید؟؟ واقعا انتظار دارید با اراجیف و توهمات شما کسی بیاد پول کلون بابت اینا بده؟؟ شاید هم یک معدن طلا یا یک معدن الماس خریده اید!!! زارت.بده ضایعاتی ببین ازت برمیداره یا نه!! گلابی

قلی جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 09:27

یک کیلو پیاز دارم حاضرم باهات عوض کنم

ابراهیم فراهانی یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 11:41

قیمت این سینی ها رو نمیدونم پیشنهاهای دیگران رو هم نمیدونم ولی فعلا میتونم150000تومن پیشنهاد کنم
اگر پیشنهاد دیران رو.میدونستم بهتر میتونستم تصمیم بگیرم.

سعید پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 08:41

موفق باشی! ولی اگه بتونی توی سایت ebay بذاری شاید تا ۳۰-۲۰ میلیون دلار بفروشی. اینجا کسی قدر چنین چیزهای ارزشمندی را نمیدونه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد