نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

دوستانی که بدنبال گنج های نایاب هستند ( سوزن گرامافون )

دوستانی که بدنبال گنج های نایاب هستند می توانند با گشتن در زیر زمین خانه های پدربزرگشان یا گشتن در صندوقچه های پدربزرگشان این مدل قوطی ها که هرکدام نزدیک به 100 یا 50 عدد سوزن گرامافون دارد را کشف کنند و به قیمت های خوبی به گرامافون داران بفروشند. همینطور که میدانید یکی از قطعات پرکاربرد گرامافون ها که زود خراب می شد سوزن گرامافون بود که البته در قدیم همه مغازه های گرامافون فروشی جعبه های 100 عددی یا 50 عددی سوزن گراماغون را به قیمت 

  های ارزان می فروختند که اکثرا از کشور آلمان یا انگلیس یا فرانسه بود که با وجودی که همه از جنس مرغوب بودند اما بهرجال این سوزن ها خراب می شد و باعث خط خوردگی صفحات گرامافون می شد . پس دوستانی که احتمال می دهند پدربزرگشان دارای گرامافون های قدیمی بوده لطفا جستجو کنند شاید به این گنجینه دست پیدا کنند  ... دوستان می توانند در ادامه قوطی های حلبی سوزن های گرامافون را تماشا کنند 

قوطی حلبی سوزن گرامافون ساخت آلمان 

قوطی حلبی سوزن گرامافون ساخت آلمان 

قوطی 200 عددی سوزن گرامافون

قوطی 200 عددی سوزن گرامافون

قوطی 100 عددی سوزن گرامافون

قوطی 100 عددی سوزن گرامافون

قوطی 100 عددی سوزن گرامافون

قوطی 200 عددی سوزن گرامافون ساخت کشور کانادا

قوطی 200 عددی سوزن گرامافون ساخت کشور کانادا

نظرات 6 + ارسال نظر
Behzad چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 18:54

درود بر شما و تشکر ویژه از گرد اورنده سایت و عوامل
دوستان هر مدل گرامافون ومتعلقات را خریدارم۰۹۱۳۹۱۳۶۳۷۳امینی

حمیدرضا وحدانی سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 16:16

ازبالا سومی رو من دارم اک بند هرکی خواست تقدیم میشه

شاهین دوشنبه 10 شهریور 1399 ساعت 08:36

هر کی سوزن میخواد من دارم به id من پیام بده
@shahinmaxim

Mas دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 00:50

اگه کسی داره من میخوام این ایمیلم هست
asrebartar@yahoo.com

سید پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 02:16

من هم یک دارم ساخت سویس است.....50عددداخلش هست..کجا میتونم بفروشم؟

سولماز شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 18:42

من یکی شو دارم
از بالا چهارمی
اما توش خالیه
بابابزرگم داده بود توش آشغال تراش هامو بریزم
منم ۳۰ ساله که بیاد اون روزها نگهش داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد