نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

طلسم های ایرانی کپی شده از روی طلسم های یهودی ها

دین یهود در حدود 3 هزار سال قدمت دارد و از آن قدیمی تر پیامبری حضرت سلیمان هست که میگویند بر همه چرندگان و پرندگان و خزندگان و انس و جن پادشاهی و فرمانروایی داشته به نحوی که ایشان زبان همه این موجودات را می دانسته است. کاهنان و خاخام های یهودی همیشه تحت تاثیر معجزات و کرامات پیامبران دیرین خویش بوده اند و به این کرامات و معجزات افتخار میکردند ( همه ما داستان معجزات بیشمار حضرت موسی را شنیده ایم که چگونه ساحران فراعنه مصر را مرعوب خویش کرده بود ) از اینرو کاهنان و خاخام های یهودی تمام سعی وتلاششان این بوده که به نوعی  رازها و رمزها و کلیدهای گنج خزائن پیامبران گذشته بخصوص حضرت سلیمان را کشف کنند تا بتوانند با مسخر کردن چرندگان و پرندگان و 

  خزندگان و همه انس و جن به قدرت لایزالی دست پیدا کنند که همه ملت های دنیا را تحت سیطره خویش داشته باشند یا حداقل قوم بنی اسرائیل از همه بلاهای دنیایی مصون بوده باشد پس آنها در این مسیر دست به تولید دعاها و وردها و طلسمها و نقشه ها و شکل های هندسی عجیب و غریب بیشماری زده اند و چون مردم دنیا هنوز به دانش های بشری امروزی نرسیده بودند بسیاری از علمای مذهبی و کاهنان یهودی از این جهل و بیسوادی مردم دنیا  سودهای کلانی برده اند. جالب است بدانیم که در سراسر جهان مشهور هست که بهترین دعانویس ها و طلسمها متعلق به رمالهای یهودی می باشد حتی در ایران نیز از قدیم دعا نویس های کلیمی جایگاه و مرتبه بالاتری در بین دعا نویس های ایرانی داشته اند بطوری که قدیمی ها میگفتند دعاها و طلسمهای یهودی ردخور نداشته است. این نکته باعث شد که دعانویس ها و رمالهای ایرانی دست به کپی دعاها و طلسمهای یهودی بزنند و در این کار چنان ناشیانه کپی کرده اند که آدم از این همه بی ذوقی و کم سلیقگی در حیرت و شگفتی می ماند برای نمونه می توانید طلسمهای کلیمی ها و طلسمهای کپی شده ایرانی ها را در زیر مشاهده کنید  


کاسه گلی دعا و افسون و طلسم یهودی به زبان آرامی در حدود 3 هزار سال پیش

کاسه گلی طلسم و دعا برای شفای بیماران متعلق به خاخام های یهودی در حدود 3 هزار سال پیش

کاسه طلسم و سحر و جادو با نقش ستاره شش پر داوود متعلق به یهودی ها 

کاسه برنزی دعا برای شفای بیماران برگرفته از دعاهای قرآنی و اسلامی و همینطور استفاده از نشانه های طلسمهای کلیمی ها

کاسه طلسم و دعای اسلامی ساخته شده در هند و کپی  شده از کاسه های دعاها و طلسمهای یهودی 

 Talisman Hamsa Jewish Hand

طلسم یهودی پنج انگشت یا خمسه

 Talisman Hamsa Jewish Hand

طلسم یهودی پنج انگشت یا خمسه

 Talisman Hamsa Jewish Hand

طلسم یهودی پنج انگشت یا خمسه

دست حضرت عباس کپی شده از روی طلسم یهودی 

دست حضرت عباس کپی شده از روی طلسم یهودی 

البته بعضی طلسم ها هم از سایر ادیان و مذاهب دیگر کپی شده مثل همین طلسم که متعلق به بودایی ها هست این طلسم طلسم تقویت قوای جنسی است که در زیر طلسمی می بینید که دقیقا کپی طلسم بالا می باشد 


طلسم محبت و عشق ورزی کپی شده از طلسم بالا

طلسم محبت و تهیج جنسی و شهوانی یکی دیگه از طلسم های هندی می باشد که از روی آن کپی شده 


طلسم محبت و عشق ورزی کپی شده از ستاره داوود که یکی از نشانه ها و طلسم های کلیمی ها می باشد 


دستگیره یا کوبه درهای قدیمی استفاده از طلسم های یهودی ( طلسم 5 انگشت یهودی ها )

نظرات 24 + ارسال نظر
سید موسوی سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 08:54

سلام و خسته نباشید بنده خودم و پدرم و پدربزرگم در علوم غریبه فعالیت داشتیم هرکس که میگه باید قرآن سوزی نمی‌دونم استغفرالله با قرآن چیکارا بکنی تا بتونی طلسم و سحر و جادو بنویسی کاملا اشتباه میگن علم غریبه یه علمی هست که از طریق قوانین خواصی پیروی میشه مثلا کمک گرفتن از قدرت های ماورایی و ستاره شناسی و رمل و اعداد اونا رو باید یاد بگیری حتا روز و ساعت ها هم تاثیر داره تو نوشتن این علم تو تمام ادیان ها هست تو هیچ کدام از ادیان ها نیومده که تورات یا انجیل یا زبور رو بسوزونن یا فلان بکنن تا بتونن طلسم بنویسن اینا حرفهای یه مشت آدم های شیطان پرست هستن که مردم رو گمراه میکنن وگرنه علوم غریبه که علمی هست که هرکس می‌تونه بره دنبالش اما حتما باید یه استاد داشته باشه ازش آموزش کامل رو بگیره و بعدش استادش باید اجازه بده بهش تا شروع کنه کاری انجام بده موکل گرفتن هم یه مراحل خواصی داره که اونم باید سپری کنی تا بتونی یه موکلی رو احضار کنی و باهاش تعهد ببندی که بهت کمک کنه تو کارهای علوم غریبه تمام دیگه خواهشن کسایی که واقعا تو این رشته نیستن نیان اینجا از خودشون حرفهایی که حقیقت نداره رو بیان کنند اونم از دهن این و اون شنیدن ممنونم موفق باشید یا علی

سیا سه‌شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 12:02

باورنکردنیه که چقدر جاهل داریم تو مملکت.یعنی یه سری از عزیزان هموطن رو باید برد گذاشت توموزه.یکی درخواست تماس فوری داشته یا عزیزی که محض کنجکاوی کتاب جادو میخواد ایول به گرداورنده که کلی خندوند مارو.ولی حالا خودمونیم طلسم خوب سراغ دارم عالی از ناموس گوسفند وچیز فیل درست شده

سید می جمعه 28 خرداد 1400 ساعت 03:06

من اگه این ها را با کنم مال خودم است

Omid pasha پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 02:11 http://Omidpashazadeh836@gmail.com

سلام دوستان عزیز من میخواستم اسم کتابی رو که واقعا واقعی باشه و درمورد همه چیز حتی طلسم طلا واقی باشه رو پیدا کنم شاید بگین کتابخونه داره اما اون کتابها همش دست نوشته ملاهاست وهمه چیرو به نفع خودشون تموم کردن اون کتابی که واقعی باشه تو کتابخونه نمیذارن اگه لطف کنین کمکم کنین ممنون میشم

یعقوب شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 12:38

سلام من یه ناموس کفتار از یه صبی خریدم هشت میلیون عجب چیزیه هرجامیرم واسم سجده میکنن دوبار وام بدون ضامن گرفتم حتی منو نمیشناختن فقط با سفته

فهیمه جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 21:38

سلام با اجازه مدیر وبلاگ من مشکل داشتم به همه داعانویسا سرزدم و خیلی هزینه کردم ولی کارم درست نشد تا اینکه از گوگل با سایت طب علمی قرآنی و جفر آشنا شدم و به ایمیلش پی ام دادم خدا شاهد تک تک مشکلاتمو حل کرد انگار اب و ریخت روی آتیش معجزه میکنه واقعا کارش عالیه این 09030840361 شماره واتساپشه و اینم hajimosaoy@yahoo.com ایمیلش هرکی هر مشکلی که داره بهش پیام بده من تجربش کردم چند نفر از دخترا دوستام هم کارشون درست کرد جادو و طلسم و دعا و بختگشایی و کارگشایی و رزق و روزی و مهر ومحبت و هر مشکلی دارید حتی مریضیها هم با داروهای گیاهی درمان میکنه زن همسایمون 8 سال نازا بود باردار نمیشد دارو و دعا بهش داد الان بارداره 2 ماهشه

بهرحال من گفتم یه هفته اجازه میدم بعدش پاک میکنم بخاطر شما یک هفته دیگم اجازه میدم بعدش کلن حذف میکنم آخه 8 ساله همه میان شماره میذارن همین حرفای شما رو میزنن
بهرحال موفق باشید

مسعود رحیمی جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 00:07

سلام .
طلسم دارم می‌خوام ببینم چقدر قدمت داره.
کسی می‌تونه کمک کنه ؟؟؟

بهروز حسینی یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 06:35

درخصوص بااون عزیزی که گفت کل دنیاداره پیشرفت میکنه وماایرانیادچارخرافاتیم باید عرض کنم که همون دنیایی که درحال پیشرفت منظورش دنیای یهود دلیلش همین کتابهایی که اون زمان براشون به ارث مونده په خرافات نیستن ما هم کتابهای زیادی داشتیم همه رو متاسفانه باحمله ی مغول واعراب ازبین بردن وعلوم غریبه یه علم به رسمیت شناخته شده هستش په بدون داشتن مدرک وسند نمیشه گفت خرافات

شیرین پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 13:53

واسه همینه که کشور یهود اسرائیل اینقدر پیشرفت کرده شاید مقداریش مال دعا و طلسمه و به نظرم کپی کردن از یه کشور پیشرفته اشکالی نداره

مسعود سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 07:19

دعا طلسم نمیدونم ولی اینا همه کلاهبردارن مووکل و جن دارم همه گوه مفته میخورن هرکی میگه موکل دارم نایبم بیاد ببینه من کی هستم
اسم من مسافر جهنم هررمالی که رمال نی کتاب میارن رو نویسی میکنن من حاظر مقابله هر
سید بیشرف
رمال بی ناموس
کتاب دار مادر خطا هستم
باین تا بهشون حالی کنم هیچ خری نیستن من از مرگ برگشتم من میبینم کی بیشرفه جرات دارید بیاید

یوسف شنبه 22 مهر 1396 ساعت 16:57

خواهشن طلسم اصلی را

amir پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 12:31

با سلام خدمت دوستان عزیز
ضمن خواندن ایمیل دوستان .یکی از اقوام بنده دچار مشکلی شدن.و الان هم شک و ضن بر این شده که دعا کردن براشون.
داستان از این قراره که دختر یکی از فامیلهای ما تو خیابان با پسری اشنا میشه که در خور و در شان خانواده دختر نیست.چه از لحاظ شخصیت چه از لحاظ خانواده و چه از لحاظ موقعیت اجتماعی
با اینکه این اقا بسیار رفتار ناشایستی از لحاظ اخلاقی دارن و دختره هم خبر داره باز دختره خودشو به اب و اتیش میزنه که الی و لله فقط این.خلاصه سه سال گذشت تا همین چن روز گذشته عقد کردن.دختره خودش میدونه که این اقا به دردش نمیخوره و مسئولیت پذیر نیست ولی خودش هم اعتراف میکنه که این اقا اصلا نه در شان و خانواده ما نیست.
خلاصه دختره انچنان هواداری میکنه که حتی با خواهر و مادرش در رابطه با این اقا درگیری ایجاد میکنه.
مادر دختره میگن یکبار مادر پسره مارا برده پیش یک دعانویس یا نمیدونم جادوگر و طالعشونو دیده و گفته دختر بسیار دختر خوب و خوش قلب ولی زندگیت بخاطر خوش قلبیت سیاهه.به مادر پسر هم میگه که پسر شما زندگی سیاهی داره.
خلاصه اینکه تمام اقوام هر کاری کردن که این دختره دست از سر پسره ور داره نشد که نشد
الان بنده میخام ببینم ممکنه که جادو یا طلسم شده باشه.
لطفا راهنمایی کنید.

Exorcist پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 21:02

با سلام و دورودهای فراوان .... مطالب بسیار بسیار جالب و پر محتوایی بود ... لطفا" باز هم از این نوع مطالب با چنین موضوعاتی قرار بدین و در خصوص باطل السحر (چگونگی باطل کردن سحرها وطلسم ها خصوصا" از نوع [طلسمات یهود])مطالب بیشتری قرار داده شود... با سپاس فراوان

صبی. یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 04:25

صبی. اسرار قاسمی

Yasin جمعه 2 تیر 1396 ساعت 19:43

اول سلام
دوم اینکه توجه داشته باید برای دعا نویسی یا باید خیلی مومن و متدین باشی یا اینکه به قول معروف همون جوری که اشاره شده باید قران و بسوزونی و بری چله نشینی و با ادار وضو بگیری خیلی ...
خوب اینم به یاد داشته باشید اگه ی طلسم و اشتباه بخونی ممکنه خودت مورد ازار و اذیت قرار بگیری .
دیدم که میگم پس حواستونو جم کنین

اخرین پادشاه یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 12:54

سلام دوستان اولین نکته از سر کنجکاوی دنبالش نرید دومین نکته اینکه برای هردعای باید موکلی داشته باشی که اگر خیر خواهی باید 40 روز روزه و ترک حیوانی کنی مثلا سه تا دونه گردو و یک لیوان اب بخوری سحر و افتار و بسیار قران ختم کنی نمازها و... که اونم براتون فقط کار خیر میکنه و اگر شر خواهین باید قربانی کنید جسارت به قران مثل همین قران سوزی ها و بستن ایات سجده به بیضه و...که شاید هر دوتا کار در توان خیلی ها نباشه دعای بدون موکل هم اثری نداره

pedram چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 13:31

ایرانی از قدیم عاشق خرافات بوده و هست تعجبی هم نداره که هیچ وقت تو جامعه ایرانیا پیشرفتی دیده نمیشه و از تکنولوژی دور هستید و روز به روز وضعیت بدتر میشه چون عقلتون به این چیزاست و بیشتراز این قد نمیده من به شخصه به هیچیز تو دنیا جز خدا اعتقاد ندارم و این چرندیات هم اعتباری پیشم نداره در کل دنبال اپدیت طلسم یخ کلش میگشتم گوگل منو به وب سایت شما معرفی کرد واسه همین گفتم نظری بدم ...دیگاهمو تایید هم نکنی مهم نیست خودت بخونی کافیه عزیز موفق باشید

خادم سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 17:52

خواهش با این جیمیل تماس بگیرید کار بسیار مهم دارم نمیتوانم اینجا عرض کنم

دوست عزیز متاسفانه من نه اهل دعا هستم نه دعا نویس هستم نه دعا فروش هستم
لطفا اگر مشکلی دارید کتابهای دعای خیلی خوبی در کتاب فروشی ها پیدا میشه
یا دعانویس های خوبی در محله های شهرتون هستند

anaheta شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:52

سلا م پدر بزرگ من خودش دعا نویس متبحریه ولی به من یاد نمیده میگه چون دختری درست نیست این چیزا رو یاد بگیری میخواستم ببینم ایا حرفش درسته؟. اگه جواب بدید ممنون میشم.من از مازندران هستم.

رضایی سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 23:54

سلام
اهل دعا نویسی یا سحرو جادو نیستم.
ولی محض کنجکاوی میخام یک کتاب طلسم داشته باشم
از کجا پیدا کنم؟
با تشکر

همه کتاب فروشی ها دارن
انواع و اقسام دعاها

زویا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 23:08

سلام از این ها چطوری استفاده کنیم طریقه اش رو نمیفهمیم؟؟

این مطلب و عکسها فقط برای اطلاع رسانی بود نه چیز دیگری

علیرضا جمعه 21 آبان 1395 ساعت 19:02

ممنونم از پاسخ و مطالب جالب وبلاگتون

علیرضا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 18:04

سلام،جایی هست که بشه مهره مار واقعی پیدا کرد؟ دعاشو هرکسی میتونه بخونه؟

جوینده یابنده هست بگرد پیدا میشه
اما مهره مار در خود آدمها هست تو میتونی با مهربانی و حتی با شیک پوشی همه را جذب خودت کنی

مینا چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 19:51

سلام از این ظروف قابل خریدن هستند

دوست گرامی اینجا فقط نمایشگاه هست اما اگر بگردی کاسه های دعا میتونی پیدا کنی
البته ایرانی و از جنس برنز و مس زیاد پیدا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد