نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

طلسم عاشق کردن _ طلسم از عشق دیوانه کردن _ طلسم قدیمی

طلسم عاشق کردن( همه توضیحات در ادامه مطلب قرار دارد )

 

ادامه طلسم عشق و محبت

ادامه طلسم عشق و عاشقی 

ادامه طلسم عاشق کردن


اگر خواهی کسی را عاشق خود بگردانی  41 دانه  استخوان خرما   ( هسته خرما ) و هر یکی را این افسون یکبار بخواند و پنج دانه پنج دانه در آتش اندازد تا بسوزد آنکس از عشق دیوانه گردد اینست افسون :

سلام علیکم یا دیوان سلام علیکم یا پریان سلام علیکم یا جنیان سلام علیکم یا جادویان سلام علیکم یا دیوان نر سلام علیکم یا دیوان ماده سلام علیکم یا دیوان سیاه سلام علیکم یا دیوان سفید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گوش ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گلو ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که چشم ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که بینی ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیو که جادویی دانید سلام علیکم یا هفتاد دیو که بر زمین روید سلام علیکم یا هفتاد دیو که سوگند می دهم که بروید بخانه ( فلانی فرزند فلانی ) برای مثال ( مریم  فرزند محمد ) و او را زه کمان در جان بدرید و بگذارید چنانچه خوابش نباشد و قرارش و آرامش نگیرد و جهان بر وی تاریک و دل تنگ گردد و چشمش سیاه کنید که هیچکس را نه بیند الا به عشق و محبت و دوستی و الفت من و سر آشفته و عقل تهی فریاد دارد که یا لواهد صواه که در آتش افتادم از دوستی ( فلان بن فلان ) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله ) و لواهد النار و یا اشداء العذاب بحق آن نام که آسمان و زمین بدان نام ایستاده است و کوه بدان نام ایستاده است که بر آتش ابولهب و شیاطین بسوزد وعجلوا من طرفة العین وصلع البرق بحق لا اله الا الله محمد رسول الله و علی ولی الله وبحق سلیمان بن داوود و بحق تورتة وانجیل وزبور و قرآن و بحق عرش و کرسی و لوح و قلم و حمله عرش و بحق آفتاب و ماه و الساعته الساعته اجابت کنید بحق هذه الساعته و الاسماء که بدان مقام شوید که( فلان بن فلان)برای مثال ( مریم فرزند محمد )  است  اگر خفته است بیدارش کنید و اگر نشسته است بر پایش کنید و بسوزانید دل و جان( فلان بن فلان ) برای مثال ( مریم فرزند محمد ) از عشق و دوستی (فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  المستعان المستعان فجلوا الساعة الساعة النار الحریق این افسون که من کردم هاروت کرد و ماروت کرد سلام علیکم ای دیوان اکبر ترسانید بحق عیسی و اگر یهودید بحق موسی و اگر مسلمانید بحق محمد مصطفی صلی الله علیه و آل و سلم بگیرید سیصد و شش رک و چهارصد و چهل  و چهار پاره استخوان (فلان بن فلان) برای مثال ( مریم فرزند محمد )  بدوستی و مهربانی ( فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  بخق خاتم النبیین بحق سلیمان بن داود که چهار فرشته مقرب به چهار جانب (فلان بن فلان) برای مثال ( مریم فرزند محمد )  شوید و در وی آویزید تا هیچ شغل و عمل نکنید الا بدوستی( فلان بن فلان) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله )  العجل آمین برحمتک یا ارحم الراحمین  

نکنه مهم : بجای هسته خرما می توانید از دانه های اسفند استفاده کنید

نکته مهم : در اینجا من این دعا را از طرف یک پسر به نام مراد فرزند اسدالله نوشتم که عاشق مریم فرزند محمد هست حالا شما اگر دختر هستید و میخواهید یک پسر را عاشق خود کنید باید اسامی را تغییر دهید در ضمن آخرین هسته خرما که اضافه می آید را باید در یک باغچه یا گلدانی بکارید 


نظرات 126 + ارسال نظر
صاحب اصلی وبلاگ دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 14:30

دوستان من به مدت 5 یا 6 ماه نبودم متاسفانه یکی دو نفر با اسامی مستعار تا توانستن شماره تلفن شخصی مشکوک به نام نجفی نوشتن منم از صبح تا آلان داشتم شماره های این شخص رو پاک میکردم
اما نکته مهمتر اینکه ما ایرانی ها اصلا جنبه باز گذاشتن کامنت ها نداریم یه عده تا دیدن اینجا کامنت ها باز هست حسابی کاسبی کردن و شماره هر ننه قمری را به عنوان دعا نویس گذاشتن که همین نشان میده این دعا نویس ها خودشون محتاج تر و فلکزده تر از ما هستند که برای سیر کردن شکمشون به هر کلکی دست میزنند
منم از امروز سعی میکنم کامنت های زیر این پست را برای همیشه ببندم تا خیالم راحت بشه
در ضمن من برای مدتی نیستم لطفا سوال نپرسید

Zohregholami شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 11:16

باسلام لطفا اگه ممکنه میخواستم بینم روش انجام این طلسم چطوریه .واینکه ایادرزمان یا روز وساعت خاصی باید انجام بشه یا نه فرقی نداره ودرهمه زمان ها میشه انجامش داد؟

نه ساعت داره نه زمان خاصی داره
مگه دعا کردن ساعت داره!؟ شما هر وقت به مشکلی برخوردید باید سریع دعا کنید و خواهش و آرزو کنید انشاالله که خدا پاسخ میدهد

احمدرضا شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 02:55

سلام
خسته نباشید استاد، من ازتون خواهش میکنم که یه دعا یا طلسم خیلی خوب واسه شغلم و رزق و روزی برام درست کنید چون منکه دانش اموز و دانشجوی نمونه ای بودم الان تو سن ٣٩ سالگی هنوز هیچی ندارم، به هر کاری تا الان دست زدم انگار یه نیروی خیلی بدی همیشه جلوی کار و پیشرفتمو گرفته، اسه طلا هم دست میبردم سنگ میشد، الان چند ساله بیکارم چون با اینکه دوتا مدرک دانشگاهی از دو رشته مختلف هم دارم هیچ کاری واسم نیست،
انرژیم هم کاملا از بین رفته
لطفا کمکم کنید

آمل دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:54

لوطی گری کسی اینجا این افسون را انجام داده که جواب گرفته باشه؟

مسلم دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 03:21

سلام میشه بگید زمان خاصی داره که انجام بدی یا هروقت که انجام دادی؟؟؟؟؟

هر وقت و هر زمان که دوست داشتی انجام بده خدا که بی جواب نمیذاره

نسترن شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 19:25

دوستان من واقعا به کمک نیاز دارم...اگه کسی میتونه کمکم کنه بگه...هزینه کم هم میخوام

تارا چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 17:30

سلام کسی از این طلسمی که بالای صفحه توضیحاتش نوشته شده جواب گرفته؟؟؟یعنی انجام دادنش واقعا موثره؟؟؟؟کسی میدونه؟؟؟؟

عرفان پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 01:59

سلام باید رو تک تک هسته خرما دعا خوانده شود؟

دوست عزیز هدف هر دعا به نیت قلبی هست لازم نیست روی تک تک هسته ها دعا بخونی
حالا اگه حال و حوصله یا وقتش داری اشکال نداره اما یک بار کافیه

جاده چالوس شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 20:08

تو دنیای مدرن امروز جن وجود نداره اصلا جنها و موجودات غیر اورگانیک نمیتونن به میدانهای مغناطیسی حتی نزدیک بشن.

مهدی دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 00:22

احب وبلاگ
پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 22:32
دوستان عزیز لطفا مواظب کلاهبردارها و شیادها باشید
اگر اینا راست میگن برن یه فکری به حال خودشون بکنن زیرا که مدام در این وبلاگها پلاس هستن و مدام شماره تلفن میذارن و برای مشتری التماس میکنن!!! پس این آدمها کلاهبردار هستن که برای نان دست به هر کلک و حقه ای میزنند
اینها اگر راست میگن اول باید دعا و خواهش و آرزوی مشتری ها را برآورده و مستجاب کنند بعد طلب پول کنند اما می بینیم که اینها اول اسم پول میارن بعد میخوان دعا را مستجاب کنند پس یدونید که اینها از ما فلکزده تر هستند وگرنه مدام با التماس و خواهش شماره تلفن نمیذاشتند
پس لطفا دوستان مواظب این دکان داران باشند و تا دعاشون مستجاب نشده یک ریال به حساب آنها واریز نکنید
در ضمن بسیاری از اینها آدمهای هیز و چشم تاپاک هستند که میخوان از شما دختران سوء استفاده کنند
با تشکر از دوستانی که حرف بنده را گوش میدهند تا کلاه سرشان نرود

Ali s پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 06:10

Like!

سیما چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 18:00

من انجام دادم به عشقم رسیدم واقعا

مریم سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 13:57

سلام به همگی.کسی طلسم بالا روتابحال انجام داده لطفا بگه

مینو دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 08:02

بهترین دعای که باعث جدایی میشه اسمش چیه میشه لطف کنین معرفی کنین .

خانم م جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 15:09

چگونه مرد زنگیم به من ودخترم علاقه پیدا کند و پول هایش را خرج ما کند چون دیگر مریض شده ام وتوان کار کردن را ندارم

رامین چهارشنبه 8 فروردین 1397 ساعت 09:42

مدتی هست دست به هر کاری میزنم اصلا درست نمیشه پیش چند نفر رفتم گفتن که برات سحر کردن خواهشن راهنمایی بفرماین

سیتا دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 08:40

سال نو بر همگی مبارک

سیمین جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 08:12

سلام من مهره مار گرفتم جواب داد واقعا کارش خوبه به شرطی که اصل باشه

مهدی چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 16:22

صاحب وبلاگ
پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 22:32
دوستان عزیز لطفا مواظب کلاهبردارها و شیادها باشید
اگر اینا راست میگن برن یه فکری به حال خودشون بکنن زیرا که مدام در این وبلاگها پلاس هستن و مدام شماره تلفن میذارن و برای مشتری التماس میکنن!!! پس این آدمها کلاهبردار هستن که برای نان دست به هر کلک و حقه ای میزنند
اینها اگر راست میگن اول باید دعا و خواهش و آرزوی مشتری ها را برآورده و مستجاب کنند بعد طلب پول کنند اما می بینیم که اینها اول اسم پول میارن بعد میخوان دعا را مستجاب کنند پس یدونید که اینها از ما فلکزده تر هستند وگرنه مدام با التماس و خواهش شماره تلفن نمیذاشتند
پس لطفا دوستان مواظب این دکان داران باشند و تا دعاشون مستجاب نشده یک ریال به حساب آنها واریز نکنید
در ضمن بسیاری از اینها آدمهای هیز و چشم تاپاک هستند که میخوان از شما دختران سوء استفاده کنند
با تشکر از دوستانی که حرف بنده را گوش میدهند تا کلاه سرشان نرود

یونس سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 14:44

شب عید است و یار از من چغندر پخته می خواهد خیالش می رسد من گنج قارون زیر سر دارم

یونس سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 08:23

سلام بر همگی

الان داشتم وبلاگ رو نگاه میکردم که متوجه شدم عده ای فقط از روی عقده میان کامنت میزارن عده ای که از روی مسخره کردن دیگران و گروه دیگه ای هستن که فقط بلدن چرت و پرت تحویل مردم بدن .

دوستان شخصیت انسان چیزی خوب چیزی هستش بیایید احترام همدیگرو نگه داریم .

دوستای آمدن و گفتن موسوی و حسینی آدم خوبی نیستن . دست شما درد نکنه ما متوجه شدیم . بازم ممنون

ولی اینکه هر روز بیای یه حرف تازه القا کنی به نظر بنده حقیر گناه کبیره هستش

این وبلاگ هم وبلاگ آزادی هستش هر نظری را میزاره که به نظر بنده کار خوبی هم نیست .

من متوجه شدم که 5 نفر بیشتر نیست که کامنت میزارن و اونم با اسمهای مختلف .

مردم همه عقل دارن و خواهشن احترام همه رو نگه دارن.

در مورد کسی نه تبلیغ بکنین نه بی احترامی .

ملت عقل و شعور دارن که گول اونها و حرفهای شما رو نخورن .

آدم خوب و حسابی هم پیدا میشه این دلیل نمیشه که همه خوب یا بد باشن .

التماس دعا

رسول شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 08:21

الهم صل علی محمد و آل محمد

صاحب وبلاگ چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 12:35

عزیزان توجه داشته باشین اینجا محل تبادل اطلاعات و تجربیات میباشه و هرکسی که از شخصی نتیجه گرفته بیاد بگه موضوع رو . و کسی هم نتیجه نگرفته بره دنبال راه حلش همین .
جای بحث و جدل و توهین نیست و اینکه ما اگه بخایم از کسی حمایت کنیم که این همه نظر را نمیزاریم .

اینجا بحث آزاد و بدون توهین می باشه

آسیه دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 12:41

مگه مدیر وبلاگ کجاست بیاد جلوی این نخالها بگیره

متاسفانه 5 ـ 6 ماه نبودم یه عده ریدن به وبلاگ از صبح تا آلان دارم بکوب کامنت های اینها رو حذف میکنم متاسفانه اشتباه کردم کامنت ها را باز گذاشته بودم
بخاطر باز بودن کامنت ها یه عده تا توانستن شماره تلفن گذاشته بودن منم امروز همه را حذف کردم و کامنت های زیر این پست رو هم بستم چون ملت جنبه باز گذاشتن کامنت رو نداره

منصوره یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 14:57

سلام. این دعا با چهل ویک هسته خرما میشه واسه هرکسی با هر طالعی خوند مثلا طالع طرف مقابل من باد هستش

موکل شب یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 13:16

اونهایی که توی این شاخه کار میکنن حتی خودشون هم به کار خودشون ایمان، اعتماد و اعتقاد ندارن، من ی تکس اون پایین گذاشتم، با یک پیش شرط خیلی ساده و ابتدایی اینکه اول کارم رو انجام بده بعد پولش رو بگیر! ( اونهایی که ادعا دارن که ما توانایی طلسم کردن و همچنین باطل کردن طلسم رو داریم, اگر ادعاشون واقعی باشه از گرفتن پول بعد از انجام کار نباید ترسی داشته باشن چون میتونن باطلش کنن. به هر حال من که منتظر استاد وااااااقعی هستم.

الهه یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 00:19

سلام این دعا رو انجام بدیم واقعا نتبجه داره؟کسی انجام داده و نتیجه گرفته؟جون عزیزتون جواب بدید من یک ماهه هی میپرسم کسی جواب نمیده زندگیم واقعا جهنم شده

samin دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 11:15

سلام میخواستم ببینم اگه اسم پدر طرف رو ندونیم چی کار باید بکنیم؟
یعنی دیگه اثر نمیکنه؟

نه عزیزم هر دعا یا خواهش یا طلسمی وصل به نیت شما میشه و صد البته که اون دعا آدرس اون طرف رو بلده حالا اگه اسم پدر طرف رو ندونی که چندان مهم نیست اما اگه بدونی بهتره
پس غصه نخور و غم و نا امیدی به دلت نده تا انرژی قوی و موثری رو برای عشقت ارسال کنی که برای همیشه نوکر و مطیع شما بشه

رها دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 00:17

من این دعا رو انجام بدم آیا جواب میده نکنه برگرده به خودم حالم بد تر از این بشه

دوست عزیز همه چی دلبخواهی هست کسی که شما رو مجبور نکرده در ضمن منم که باغ خرما ندارم که سودی به حال من داشته باشه
خوش به حال خرما فروش ها

فهیمه جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 14:32 http://teby.loxblog.ir

دوستان برای رفع مشکلات شما از طریق دعا و طلسم از مراجع معتبر و کتاب مقدس قران از جمله مشکلات

بهاره چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 18:47

بچه‌ها این دعاها و طلسمات تاثیر داره
شر داره
دامنگیرتون میشه
عوار و عواقب بدی داره
ما متوجه نمسشیم اما ممکنه پای شیاطین رو ب زندگیمون باز کنه
بخدا اینا حقیقت داره
مراقب باشید تورو خدا

امیر سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 16:24

دانه خرما تو باغچه کدوم خونه باید کاشت لطفا جواب بدید

توی گلدون یا باغچه خونه خودتون

sahar دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 15:36

ببخشید ما باید اسمی که تو شناسنامه هست و بگیم یا اسمی که صدا میکنن واسه این طلسم

هر اسمی که صداش میزنی کافیه

Elahe دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 14:46

دوستان تورو خدا بگید آیا کسی این طلسم رو انجام داده؟؟من واقعا بهش نیاز دارم اگه میتونید بگید در چه زمانی باید انجام شه ممنون میشم

هر زمان و ساعتی رو که دوست دارید انجام بدید فقط مواظب باشید خونه خودتون رو آتش نزنید

علیرضا نارویی زاهدان شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 13:43

دعا و طلسم در موارد ذیل میشه تشخیص داد.
رزق و روزی کم میشه
دلشوره و استرس زیاد میشه.
ناشکری و دعوا تو زندگی شروع میشه
بخت انسان بسته میشه
کار انسان گره می افته
مریضی و بیماری و کسلی تو زندگی میاد .
بدبینی و خیانت شروع میشه

انسان دچار اضطراب و نا امیدی میشه

نشانه های دعا و طلسم در زند گی انسانها هستش /

mahsa شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 12:19

سلام اقای نارویی میشه یه راهنمایی کنید که از کجا باید بفهمیم که واقعا طلسم و بستگی توی زندگی ما وجود داره یا نه من خودم پیش چندتا دعانویس که رفتم هرکدومشون یه چیزی گفتن اخرشم نفهمیدم که واقعا توی زندگی من طلسمی وجود داره یا نه خود من به شخص به دعا و این چیزا اعتقادی ندارم ولی خب خیلیا رو دیدم که با دعا تونستن مسیر زندگیشونو عوض کنن

علیرضا نارویی از زاهدان شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 08:25

سلام بر همگی

وبلاگ جالبی هستش مدت یه ماه هست که با این وبلاگ آشنا شده ام نظرات خیلی خوبی دیدم و ممنون از صاحب وبلاگ که همه نظرات را میزاره من علیرضا نارویی اهل زاهدان هستم و مدت 5 سال هست در علوم غریبه مشغول هستم .
مواردی جهت راهنمایی براتون مینویسم .

دعا واقعیت داره و از خلقت انسان بوده و تا حالا هم وجود دارد.
تاثیر دعا مربوط به زمان و مکان و ... می باشه .
دعای تاثیر میزاره که برای اولین بار انجام بدی و تمام شرایطشو انجام داده باشی.
فردی که 5 تا دعا متفاوت از 5 شخص گرفته دیرتر و شاید اصلا به هدف نرسه
دعا مدت و زمان داره .
دعا شرایط بخصوص خودشو داره.
کفاره دعا حتما باید پرداخت بشه
تمام مواردی که در مورد دعا هست باید رعایت بشه .
دعا حتما و صد درصد واقعیت و اجابت خواهد شد.
صبر و حوصله در مورد نتیجه باید انجام بشه.
و ........
اگه دوستان مواردی بود که توضیح بدیم خوشحال میشم در خدمتیم .


البته با اجازه سرور خودم صاحب وبلاگ

ناصر شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 08:09

این روش که اینجا نوشته شده کسی انجام داده واقعا

میثم جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 16:31

بله باید طلسمش به اسم طرف باشه ولی در مجموع حرف نداره . میتونی امتحان کنی واقعا محشره اینو جدی میگم

وطنم ای شکوه پابرجا دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 18:36

افسون جالبیه به فارسی ندیده بودم ,کتابهای درسی دهه پنجاه و چراغ نفتی علاءالدین تداعی کننده دوران کودکی بود. آفرین به گردآورنده این وبسایت.

Elahe شنبه 30 دی 1396 ساعت 20:20

سلام کسی این طلسم رو انجام داده و ازش نتیجه گرفته؟و میدونه تو چه زمانی باید انجامش بده؟آخه من شنیدم باید در یه زمان خاص باشه و اگه بی وقت انجام بدی عواقب بدی داره

میلاد شنبه 30 دی 1396 ساعت 18:56

مهره مار که وجود داره, وقتی دوتا مار جفت گیری میکنن, از قسمت سر مار جدا میشه, تو خوش شانسی و جذابیت و دلربایی بی تاثیر نیست، اما باید اصل باشه، هر کس هم گفت من اصلش رو دارم ومیخوام بفروشم، بدون که اصل نیست.

فرشته شنبه 30 دی 1396 ساعت 15:38

اقا حسین منم معلمم اگه مهره مار بخرم کار و کاسبیم میگیره .بعدش حالا تو این ملت هرکس که کار نداره از این مهره بخره کارش میگیره اگه این طور باشه که عالیه

بینام چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 23:15

عوض اینکارا دست به دامن خدا بشین اون بهترین استجابت کننده دعاست که در عوض خواستتون ازتون پولیم نمیگیره..اینکارا موثرن ولی هزارتا مشکل تو زندگیتون پیش میاد و گناهه

بهاره چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 18:32

سلام این طلسم‌ها چون حقیقت و تاثیر داره و از علوم غریبه و ماورا استخراج میشه و پایه علمی داره، حتما باید باشرایط خاص خودش مثل روز و ساعت مخصوص و ب اذن استاد واقعی انجام بشه در غ این صورت عواقب بدی داره مراقب باشید

میلاد شنبه 16 دی 1396 ساعت 20:33

عزیزانم هیچوقت سمت این برنامه ها نرید شیطان وارد زندگیتون میشه و به بیماریهای روحی و روانی مبتلا میشین به جاییی میرسین که از کاری که انجام دادین پشیمون میشین و تنها چیزی که از خدا خواهید خواست بازگشت سلامتی و بازگشت به همون لحظه ها و زمانی هست که توش بودین و قدرش رو نمیدونستین و فکر میکردین که دیگه به آخر خط رسیدین و توسل به اجنه شیاطین آخرین راه با سپاس میلاد

nedaa چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 16:02

همش الکیه

رسول چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 08:10

البته اعتقاد کامل و اطمینان به کاری که شخص انجام میده شرط اوله چون بدون اعتقاد هیچ نتیجه ای نخواهی گرفت و زمان هم مورد نیاز هست که تاثیر داشته باشه در مجموع کاری که از روی اخلاص و رضای خداوند انجام بگیره حتما آینده و سرنوشت خوبی خواهد داشت و اینها همه وسیله هستن برای هدف نهایی که مد نظر انسان می باشه .

لللللل چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 00:01

همش کس و شعره،کلاهبرداریه،مگه داریم

من انقدر پیش دعا نویس رفتم هیچ کدومش فایده نداد همش الکی هس باور نکنید همش به خاطر پول هش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.