نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

رادیو آیوا ساخت ژاپن


رادیو ضبط  آیوا AIWA ساخت ژاپن

  

رادیو ضبط  آیوا AIWA ساخت ژاپن


رادیو ضبط  آیوا AIWA ساخت ژاپن


رادیو ضبط  آیوا AIWA ساخت ژاپن




نظرات 4 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 18:23

ممنونم ازتون.... خوب چنین چیزی میتونید واسم گیر بیارین ؟

سعید چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 21:27

سلام دوباره و ممنونم از پاسختون.
راستش من همین رادیو ضبط رو میخوام. یا اگرم هست در رده های همین باشه . خدایی خیلی لازممه.
اگه این فروشیه قیمتشو بگید برام تا باهاتون تماس بگیرم. یا اینکه اگه سراغ دارید بازم بهم بگید. از همین شکل و اندازه عالیه.
ممنون

این رادیو ضبط به مبلغ 450 هزار تومان قبل از عید فروخته شده

امیر چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 09:54

سلام
خسته نباشین
چجوری باید از این سایت خرید کرد؟؟؟؟من فلاسک آب سرد رو میخواستم

سعید دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 11:06

سلام.. خسته نباشید.
ببخشید من دنبال یه ضبط صوت قدیمی و محکم هستم . خیلی گشتم پیدا نکردم.
ایا این ضبط های شما فروشی هستن ؟؟؟
اگه اره پس چطوری میتونم خریداریش کنم ؟؟؟
اگر فرشی نیستن جایی رو بلدین که از اینا بفروشن ؟

شرمنده دیر جواب دادم ... این رادیو ضبط قبل از عید به مبلغ 450 هزار تومان فروخته شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد