نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

آگهی تبلیغی قدیمی چراغ های روشنایی توری با مارک علاءالدین


آگهی تبلیغی قدیمی چراغ های روشنایی توری با مارک علاءالدین

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 10:20

با عرض سلام من به توری و حباب شیشه ای چراغ علاالدین احتیاج دارم اگر میدونید چطوری پیدا کنم لطفا سروری کنید راهنمایی بفرمایید
بی نهایت سپاسگذارم

دوست عزیز مثل آب خوردن پیدا میکنی جوینده یابنده هست
اما متاسفانه خودم ندارم اما چندین بار بر روی بعضی از سایتها دیدم که می فروختند

یوسف امین غفاری یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 15:14

با سلام
بنده چند وقته دنبال توری این چراغ میگردم اگر جایی رو سراغ دارید لطفا راهنمایی کنید

دوست عزیز اگر بگردی پیدا میکنی

محمد سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 14:31 http://existence.mihanblog.com

سلام
من یدونه از این چراغ ها رو دارم . قبلا توری این چراغ پیدا میشد اما الان چند وقته میگردم و کسایی هم که قبلا داشتن میگن که الان 6 ماهه کلا نمیاد توری هاش .
شما ندارین از توری اینا ؟ یا احیانا نمیدونین از کجا میتونم پیدا کنم ؟
من منوچهری و چن تا از مغازه های راسته سماور فروشی بهارستان رو گشتم ، اما نبود .
اگه میدونین از کجا میشه پیدا کرد ، یه راهنمایی بکنین . ممنون

با ایمیلتون تماس میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد