نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی
نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

اولین موزه مجازی اجناس عتیقه آنتیک و قدیمی

چراغ نفتی خوراک پزی پریموس بسیار زیبا


چراغ خوراک پزی پریموس نفتی بسیار زیبا  









نظرات 6 + ارسال نظر
محمدحسن مهدوی شنبه 13 دی 1399 ساعت 15:58

سلام به دوستان عزیز من پریموس دوستیمو حدود ده سال پیش توی ماشینم به همراه خود ماشین کلا به سرقت رفت حالا چون دوستم یکی دو بار پریموسو به زبان آورده میخوام یکیشو بخرم براش بدم حالا از ستان عزیز آگه کسی پریموس واسه فروش داره من خواهان خریدش هستم و این شماره تماسم09911442439

رضا چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 11:31

...منم یکی فروشی دارم

احسان دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 13:26

سلام من چراغ پریموس خریدارم.چه سالموچه معیوب

فاطمه پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 20:46

سلام من یک پریموس قدیمی نو و استفاده نشده دارم شبیه عکس چند می خرید؟

tanha پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 12:52

قیمت این نوع پریموس اما کارکرده وناقص و میشه بهم بدین ممنون ممیشم

داریوش صباغیان جمعه 23 تیر 1396 ساعت 11:42

سلام من یک دستگاه سالم پریموس دارم چند خریدارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد